​Jak poinformował portal Wirtualnemedia.pl, po ponad dwóch i pół roku firma T-Mobile Polska przestaje być sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Informacja została potwierdzona przez Telekom.

Jak ustalił portal, na decyzję firmy nie miał wpływu występ podopiecznych Czesława Michniewicza na mistrzostwach świata w Katarze i atmosfera wokół kadry po odpadnięciu z mundialu.

"Kiedy z końcem kwietnia 2020 roku jako T-Mobile Polska zostaliśmy sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, zdecydowaliśmy się na wsparcie nie tylko najszerzej znanej męskiej kadry narodowej, ale również reprezentacji U21, zespołów młodzieżowych i kobiecych" - poinformowała firma, cytowana przez Wirtualnemedia.pl.

"Rozpoczęcie naszej współpracy z reprezentacją miało miejsce już po wybuchu pandemii koronawirusa, która uniemożliwiała lub wyraźnie zmieniła szereg działań, jakie mieliśmy w planach jako nowy sponsor drużyny narodowej. Sytuacja epidemiczna nie zmieniała jednak jednego: naszej wiary w to, że sport dostarcza niesamowitych emocji i łączy ludzi. (...) Dlatego bez względu na okoliczności zewnętrzne wspieraliśmy naszą reprezentację każdego dnia kontraktu, który upływa z końcem 2022 roku" - poinformowało biuro prasowe T-Mobile Polska.

Utrata jednego ze sponsorów nie sprawi, że Polski Związek Piłki Nożnej popadnie w kłopoty. Reprezentacja Polski w 2022 roku zyskała nowych partnerów - z federacją związały się m.in. firmy inPost, Tarczyński, Inszury.pl, Tyskie i Fakro. Portal informuje, że z resztą dotychczasowych sponsorów trwają rozmowy.