Piątek, 13 września 2019 (08:26)
Aktualizacja: Piątek, 13 września 2019 (10:55)
Po godzinie 8 rano w piątek nasi słuchacze poinformowali nas o poważnej awarii systemów bankowych w ING Banku Śląskim. Przed godziną 11 - według informacji banku - awaria została usunięta.
"Występują poważne problemy z dostępem do bankowości internetowej, niemożliwa jest też płatność kartą" - usłyszeliśmy od naszych słuchaczy.
Utrudnienia mogą potrwać do godziny 11 - informował bank w porannym komunikacie.
Bank na swojej stronie internetowej poinformował, że obecnie z powodu awarii nie działa również aplikacja mobilna.
Przed godziną 11 w piątek awaria została usunięta.
Gorąca Linia RMF FM jest do Waszej dyspozycji! Przez całą dobę czekamy na informacje od Was, zdjęcia i filmy.
Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.