Rosyjskie linie lotnicze Aerofłot, które od kilku lat usiłują zerwać ostatecznie ze złym wizerunkiem z czasów Związku Radzieckiego, nie zdecydowały się na rezygnację z sierpa i młota, wpisanych w logo firmy.

Aerofłot postanowił na razie zachować dotychczasowy znak firmowy, gdyż - jak powiedział zastępca dyrektora generalnego Lew Koszlakow - zaproponowane warianty nie wydały się wystarczająco przekonujące, by zrezygnować ze znaku przyjętego przed 70 laty.

Rosyjski przewoźnik pragnie zmienić swój wizerunek. Zmiany dotyczą koloru samolotów, ich wnętrza, uniformów personelu, posiłków i znaku firmowego.

Nie rezygnujemy całkowicie z zamiaru modyfikacji naszego logo, lecz na razie postanowiliśmy zachować dawne, uznawane za harmonijne i natychmiast kojarzone z firmą - wyjaśnił jej przedstawiciel.

Foto: Archiwum RMF

19:45