ING Bank Śląski na swoim koncie na Facebooku poinformował o awarii, która od 15 do 20 uniemożliwiła klientom zalogowanie do serwisu bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Po godzinie 20 bank poinformował, że można już dokonywać płatności kartą, a w ograniczonym zakresie działa już system Moje ING.

Popołudniu bank informował, że występują również problemy z płatnościami kartami oraz wypłatą gotówki z bankomatów. Na domiar złego nie działa infolinia ING Banku Śląskiego. 

Klienci banku byli niezadowoleni z całej sytuacji, o czym świadczą ich komentarze pod postem banku.

"Zdaje mi się ze te awarie ostatnio wyglądają podobnie jak w innych bankach jak np Santander albo Alior - oni też mieli podobne jazdy i wku...rzonych klientów xDD (pisownia oryginalna) " - napisał pan Paweł. 

Rzecznik prasowy banku Piotr Utrata poinformował, że problemy z systemem bankowym zaczęły się około godz. 15. Wszystko wygląda na to, że awaria dotyczy infrastruktury sieciowej banku - powiedział. Jak podkreślił, w miarę możliwości sukcesywnie będą uruchamiane usługi. Obecnie działa w trybie ograniczonym możliwości płacenia kartami, niebawem - mam nadzieję - zostaną uruchomione bankomaty i system internetowy - powiedział.

Po godzinie 20 bank poinformował, że można już dokonywać płatności kartą, a w ograniczonym zakresie działa już system Moje ING.


(nm)