Awaria strony internetowej w ING Banku Śląskim. Część klientów nie może zalogować się na swoje konto.

Ci, którym udało się zalogować na stronę, mogą zobaczyć transakcje, których... nie wykonywali.

Z konta zniknęło mi 5 tysięcy złotych. Zaksięgowano mi dwukrotnie płatnosci, których dokonywałem 31 marca - mówi pan Piotr, który zadzwonił na Gorącą Linię RMF FM. 

Naprawa usterki ma zakończyć się w ciągu kilku godzin. Do tego czasu bank radzi klientom logować się na swoje konto przez starą wersję systemu. 

Gorąca Linia RMF FM jest do Waszej dyspozycji! Przez całą dobę czekamy na informacje od Was, zdjęcia i filmy.

Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.

(mal)