Bank PKO BP poinformował swoich klientów, że już w najbliższą niedzielę będzie przerwa w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej. Które usługi nie będą działać i w jakich godzinach? Tego dowiesz się z tego artykułu.

Ważna informacja dla wszystkich klientów banku PKO BP. Zróbcie wszystkie ważne transakcje wcześniej.

24 sierpnia (niedziela), w godz. 00:30-05:00 nastąpi przerwa w działaniu aplikacji mobilnych oraz serwisów internetowych.

W tym czasie nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO, iPKO biznes, a także z aplikacji PKO Junior.

Jakie usługi będą niedostępne?

Z informacji przekazanych przez PKO BP wynika, że w trakcie przerwy:

  • nie skorzystasz z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO oraz iPKO biznes
  • nie będzie działać serwis i aplikacja PKO Junior,
  • aplikacja IKO pozwoli jedynie na wypłatę gotówki z bankomatów oraz płatności BLIK-iem w sklepach stacjonarnych i internetowych (z wyjątkiem sytuacji, gdy źródłem płatności BLIK jest karta kredytowa),
  • nie będzie działać aplikacja iPKO biznes,
  • nie będzie dostępna funkcja otwartej bankowości (Open Banking),
  • nie zapłacisz w internecie za pomocą „Płacę z iPKO”.


Co z kartami płatniczymi?

Banki informuje, że w czasie przerwy technicznej wszystkie karty płatnicze będą działać w bankomatach, sklepach stacjonarnych oraz przy płatnościach internetowych.

Mogą się jednak pojawić trudności w transakcjach kartami kredytowymi.