INTERIA.PL zmieniła wygląd strony głównej. Portal zreorganizował rozmieszczenie poszczególnych sekcji strony i zwiększył przejrzystość. Nowa jest też kolorystyka, choć nie brak charakterystycznych żółtych akcentów.

Od czasu poprzedniej modyfikacji strony głównej portal bardzo się rozwinął. Zdecydowanie więcej uwagi poświęciliśmy ostatnio części rozrywkowo-multimedialnej i serwisom informacyjnym, rozbudowaliśmy usługi i zakupy. Tych zmian nie było widać na stronie głównej, więc jej gruntowna modernizacja stała się koniecznością - wyjaśnia Jacek Pasławski, prezes zarządu INTERIA.PL.

Na nowej stronie głównej wyszukiwarka Google przeniesiona została na górną belkę, pojawiało się rozwijalne menu serwisów portalu, a dotychczasowe cztery kolumny zastąpiono trzema. Klarowniej został zarysowany podział na serwisy typowo newsowe (Fakty, Sport, Biznes) oraz sekcję Magazyn, grupującą treści z innych serwisów portalu, zarówno tych bardziej znanych, jak np.: Motoryzacja, Kobieta czy Facet, jak i tych mniej eksponowanych, jak np.: Rowery, Ślub czy Felietony.

Wprowadzeniu nowej strony głównej towarzyszą istotne zmiany technologiczne. Jej nowa wersja powstała zgodnie ze specyfikacją XHTML 1.1, uznaną obecnie za najnowocześniejszy, a jednocześnie najbardziej restrykcyjny standard tworzenia stron WWW. Dla użytkownika fakt ten przekłada się m.in. na zauważalne przyspieszenie tempa ładowania się strony oraz większą poprawność jej wyświetlania.

Od premiery portalu w 2000 roku, strona główna była trzykrotnie radykalnie modyfikowana, a kilkakrotnie - poddawana delikatnym zmianom. Ostatnia wyraźna reorganizacja i modernizacja miała miejsce ponad rok temu.