Część pensji na walkę z koronawirusem przeznaczają menadżerowie Grupy TAURON. Zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na walkę z pandemią koronawirusa, w tym na zakup maseczek dla szpitali na południu Polski.

Wielu pracowników wpłaciło na konto Fundacji Tauron środki, dzięki którym zamówimy w jednej z polskich szwalni maseczki ochronne, które trafią do szpitali na południu Polski - mówi Filip Grzegorczyk, prezes zarządu Tauron Polska Energia i dodaje, że grupa jest związana z obszarem, na którym działa, dlatego wspiera mieszkańców południa kraju: Przekazaliśmy 1,5 mln zł służbie zdrowia, dostarczymy też ponad 20 tysięcy maseczek chirurgicznych do dziecięcych szpitali onkologicznych

Szyją maseczki

Pracownicy Grupy Tauron wspierają swoich kolegów szyjąc dla nich maseczki. Ci, którzy pracują zdalnie, przygotowują maseczki dla osób, które aby zapewnić nieprzerwane dostawy energii i ciepła, przychodzą codziennie do pracy. Pracownicy Taurona szyją maseczki dwuwarstwowe dla górników, energetyków, dyspozytorów, czy pracowników ochrony. Maseczki w bezpieczny sposób są odbierane i dostarczane do potrzebujących pracowników Grupy Tauron

Krew dla potrzebujących

Pracownicy Taurona włączyli się również bardzo aktywnie w akcje zbiórki krwi. W trakcie zbiórki zorganizowanej w kopalniach zebrano do tej pory 120 litrów krwi. Pozostali pracownicy zgłaszają się do Regionalnych Stacji Krwiodawstwa i tam oddają krew.

Tauron włączył się w walkę Polaków z pandemia koronawirusa przekazując na potrzeby służby zdrowia 1,5 mln zl. Środki te trafiły do szpitali w Cieszynie i Częstochowie. Zarządzający tymi placówkami przeznaczyli pieniądze na zakup środków niezbędnych w walce z pandemia.

Grupa Tauron gwarantuje w tym trudnym czasie ciągłość dostaw energii i ciepła dla ponad 5,5 miliona klientów, dbając jednocześnie o zdrowie naszych pracowników i klientów. W tym czasie spółka zamknęła stacjonarne Punkty Obsługi Klienta i przestawiła się na zdalna obslugę klientów - uruchomione dodatkowe narzędzia, takie jak czat na stronie oraz formularze online, dzięki którym załatwiamy bieżące sprawy. Skierowaliśmy też dodatkowych pracowników do obsługi infolinii dla klientów, część w formie pracy zdalnej. Pracownicy Grupy Tauron pracują również nad przygotowaniem Punktów Obsługi Klienta na moment ponownego ich otwarcia - trwa wyposażanie ich w specjalne szklane przegrody oraz środki ochrony osobistej (płyny, rękawiczki, przyłbice).