Polska Grupa Górnicza zmienia sposób kontaktowania się z klientami e-sklepu. Zadawanie szczegółowych pytań jest teraz możliwe bezpośrednio z własnego konta. Ma to poprawić komunikację z tymi, którzy kupują węgiel.

Kupujący węgiel loguje się na swoje konto i uzyskuje dostęp do specjalnego formularza. Pytania można zadawać, korzystając z odpowiednich zakładek, które są pogrupowane tematycznie. To sprawia, że od razu można uzyskać odpowiedź z konkretnego działu czy kopalni. Można też dokładnie prześledzić, kiedy padło konkretne pytanie i kto na nie odpowiedział.

Do tej pory na specjalną skrzynkę mailową w PGG przyszło około 43 tysięcy pytań związanych ze sprzedażą węgla. Ponad 44 tysiące kolejnych pytań trafiło na skrzynki mailowe poszczególnych kopalń.

W ciągu kilkunastu godzin od uruchomienia nowej formuły pojawiło się około półtora tysiąca pytań.

Gorąca Linia RMF FM jest do Waszej dyspozycji! Przez całą dobę czekamy na informacje od Was, zdjęcia i filmy.

Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.
Opracowanie: