Średnio 2,82 mln widzów oglądało w sobotę wieczorem w Polsacie galę z okazji 25-lecia RMF FM. Nasz urodzinowy koncert wybrała zdecydowana większość tych, którzy w tym czasie zasiedli przed telewizją.

Polsat, transmitując jubileuszowy koncert, uzyskał 18,41 proc. udziału w rynku - najwięcej spośród wszystkich telewizji. Udział TVP 1 wyniósł 12,9 proc., TVP 2 - 11,23 proc., a TVN - 8,96 proc.

W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) wynik Polsatu był jeszcze lepszy - 19,31 proc. (TVN - 11,27 proc., TVP 1 - 9,73 proc., TVP 2 - 9,66 proc.).

PRZECZYTAJ NASZĄ RELACJĘ MINUTA PO MINUCIE Z SOBOTNIEGO KONCERTU

Podczas uroczystych obchodów 25-lecia stacji RMF FM w Teatrze Narodowym w Warszawie wystąpiły największe gwiazdy polskiej sceny muzycznej, a wśród nich: Agnieszka Chylińska, Kayah, Ewa Farna, Krzysztof Cugowski, Perfect, Dżem, Kamil Bednarek, Varius Manx, Enej oraz Patrycja Markowska. Podczas gali zadebiutowali też uzdolnieni wokalnie słuchacze RMF FM, laureaci konkursu "Ja Cię Kręcę". 

Zagraniczną gwiazdą wieczoru była Indila, której "Derničre Danse" zostało wybrane przez słuchaczy radia RMF FM Przebojem Roku 2014.

Ważnym punktem wieczoru było przyznanie tytułu Artysty 25-lecia Radia RMF FM, który otrzymał zespół Perfect. Wyboru dokonali słuchacze RMF FM w internetowym głosowaniu. Drugi był Dżem, a trzeci Lady Pank.

Podczas gali wyróżniliśmy także pana Celestyna Żeliszewskiego, który otrzymał statuetkę Bohatera 25-lecia Faktów RMF FM. Był to wyraz wdzięczności za jego bohaterską postawę. Mężczyzna w 2010 roku uratował życie dwójce młodych ludzi. Z płonącego samochodu wyciągnął 18-letnią dziewczynę i jej 20-letniego chłopaka. Więcej informacji o historii pana Celestyna znajdziecie tutaj.

W trakcie koncertu Hubert Urbański, prowadzący w radiu loterię "Trafiona 10", dodzwonił się do Iwony, nauczycielki liceum w Działdowie, która po naradzie z córką wskazała na sejf numer trzy i wygrała 250 tys. PRZECZYTAJ, CO PANI IWONA POWIEDZIAŁA NAM PO GALI

ZOBACZ RADIO RMF FM OD KUCHNI

INWAZJA MOCY - POWSPOMINAJMY

Dane: Nielsen Audience Measurement