Wtorkowe zamachy w Nowym Jorku będą miały wpływ na rynek reklam, ceny nieruchomości w Nowym Jorku, a nawet usytuowanie czołowych światowych firm brokerskich, banków i instytucji finansowych - mówią analitycy rynkowi. Firmy, które reklamują swoje produkty w telewizji, wycofały się z umów, ponieważ obawiają się, że nadawanie reklam w czasie tak druzgocących doniesień okaże się antyreklamą.

Analitycy oceniają, że z powodu wycofania reklam stacje telewizyjne straciły około stu milionów dolarów dziennie. Warner Brothers zastanawia się, czy dopuścić na ekrany gotowy już film z Arnoldem Schwarzeneggerem "Collateral Damage" - co w żargonie wojskowym oznacza niewinne ofiary wśród ludności cywilnej. Film przedstawia losy bohatera, którego rodzina ginie pod gruzami wieżowca, zniszczonego przez bombę. Producent już zapowiada, że nakręci na nowo końcową sekwencję dreszczowca "Men in Black II", ponieważ tłem obecnej jest World Trade Center.

11:05