Kolejny raz radio RMF FM zostało uznane za TOP MARKĘ w kategorii "Radio" w rankingu przeprowadzanym przez miesięcznik "Press" i agencję informacyjną „Press-Service Monitoring Mediów”. To 13. zwycięstwo RMF FM w 14-letniej historii tego konkursu.
Pozycję lidera RMF FM obroniło w wyniku licznych publikacji, o pozytywnym wydźwięku, dotyczących stacji w innych mediach. W sumie przez rok o rozgłośni ukazało się aż 422 tys. tekstów - o 100 tys. więcej niż o drugim radiu w rankingu. Jak pisze miesięcznik "Press" wielokrotnie informowano o rekordowych wynikach słuchalności RMF FM, o jej opiniotwórczości, a także o starcie internetowego informacyjno-muzycznego Radia RMF24.
TOP MARKA jest badaniem realizowanym przez miesięcznik "Press" i Press-Service Monitoring Mediów, mierzy popularność i wizerunek brandów na podstawie publikacji w prasie i Internecie. W tegorocznej edycji przeanalizowano na potrzeby raportu przeanalizowano materiały z prasy, internetu i social mediów opublikowane od 1 lipca 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku.