Posiadacze kont internetowych w banku BGŻ BNP Paribas powinni przyjrzeć się swoim ostatnim transakcjom. Z rachunków znikają pieniądze, a niektóre operacje są kilkukrotnie powtarzane. Zgłoszenie o problemach dostaliśmy na Gorącą Linię RMF FM. Bank wydał w tej sprawie specjalne oświadczenie.

Posiadacze kont internetowych w banku BGŻ BNP Paribas powinni przyjrzeć się swoim ostatnim transakcjom. Z rachunków znikają pieniądze, a niektóre operacje są kilkukrotnie powtarzane. Zgłoszenie o problemach dostaliśmy na Gorącą Linię RMF FM. Bank wydał w tej sprawie specjalne oświadczenie.
zdjęcie ilustracyjne /Paweł Baranowski /Archiwum RMF FM

Przedstawiciele banku BGŻ BNP Paribas przekonują, że problemy są przejściowe i wynikają z przeprowadzanej dziś migracji danych klientów. Informacje przenoszone są z jednego systemu do drugiego. To sprawia, że na kontach mogą pojawiać się błędy, nad których rozwiązaniem pracują teraz specjaliści.

Z jednej strony bank zapewnia, że nikt pieniędzy nie straci i wszystko wróci do normy po zakończeniu migracji, z drugiej jednak nie potrafi precyzyjnie odpowiedzieć na pytanie, kiedy do tego dojdzie.

Przed godziną 17 otrzymaliśmy od banku oświadczenie:

Uaktualnione salda na rachunkach

Salda na rachunkach klientów Banku BGŻ BNP Paribas obecnie są aktualne. Zarówno w sekcji "Moje finanse" (system Pl@net) czy w liście rachunków (system Biznes Pl@net) klienci widza prawidłowe, zgodne ze stanem faktycznym  informacje.

W Banku BGŻ BNP Paribas w miniony weekend została przeprowadzona migracja danych ponad miliona klientów i ujednolicenie systemów bankowości elektronicznej. To bardzo złożona operacja. Z tego względu nie możemy wykluczyć, że mogą pojawiać się w jednostkowych sytuacjach niezgodności w danych widocznych dla klienta. Wszystkie tego typu sytuacje wyjaśniane są indywidualnie i priorytetowo.

Jeszcze raz przepraszamy klientów za utrudnienia.

Gorąca Linia RMF FM jest do Waszej dyspozycji! Przez całą dobę czekamy na informacje od Was, zdjęcia i filmy.

Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.

APA