W związku z usterką teleinformatyczną mogą występować chwilowe trudności w opłacaniu postoju w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego w Warszawie za pomocą karty. "Pracujemy nad pilnym rozwiązaniem problemu" - poinformował Zarząd Dróg Miejskich. Jak podał ZDM, uruchomiono także specjalny numer awaryjny, pod którym można uzyskać szczegółowe informacje.

Jak zaznaczył ZDM, usterka nie dotyczy wszystkich parkomatów. Zarząd zachęca jednak do korzystania z innych form płatności - gotówką lub poprzez aplikację mobilną. Uruchomiona została specjalna infolinia. Pod numerem telefonu 22 558 92 93 można uzyskać szczegółowe informacje oraz zgłosić konkretny parkomat, w którym występuje problem.

Przepraszamy za niedogodności. Pracujemy nad pilnym rozwiązaniem problemu - napisał ZDM.

Stołeczny ZDM przypomina, że za postój w warszawskiej strefie parkowania można płacić na kilka sposobów: opłata w parkomacie kartą, gotówką, przez jedną z trzech aplikacji do płatności mobilnych. ZDM niezmiennie zachęca do korzystania z tej ostatniej opcji.

Strefa Płatnego Parkowania Niestrzeżonego w Warszawie działa w godzinach od 8 do 20, od poniedziałku do piątku. Opłata za postój w SPPN pobierana jest od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni: 2 maja, 24 i 31 grudnia, w godzinach 8-20. Za pierwszą godzinę trzeba zapłacić 4,50 zł, za drugą - 5,40 zł, trzecia kosztuje 6,40 zł, a czwarta i kolejne godziny - 4,50 zł.