Orange, oficjalny sponsor i partner telekomunikacyjny Euro 2016, razem z Paryżem da fanom piłki nożnej szansę wzięcia udziału w tworzeniu pokazu światła we francuskiej stolicy.

Orange, oficjalny sponsor i partner telekomunikacyjny Euro 2016, razem z Paryżem da fanom piłki nożnej szansę wzięcia udziału w tworzeniu pokazu światła we francuskiej stolicy.
Polacy przygotowują się do meczu mistrzostw Europy z Niemcami /Bartłomiej Zborowski /PAP

W ramach akcji Orange, podczas turnieju Euro 2016 kibice będą mieli wpływ na to, jakimi kolorami podświetlona będzie Wieża Eiffla. Każdego wieczoru turnieju, 10 minut po końcowym gwizdku ostatniego meczu, wieża zostanie podświetlona kolorami kraju, który otrzymał największe wsparcie fanów w mediach społecznościowych.

Na Wieży Eiffla będą również wyświetlane wybrane posty fanów opublikowane w mediach społecznościowych. Iluminację będzie można oglądać na żywo na OrangeSponsorYou.com.

Do zabawy mogą włączyć się wszyscy fani, bez względu na to czy są klientami Orange czy nie, używając w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram) hasztagu kraju wspieranej reprezentacji grającej w danym dniu (#POL dla Polski). Te wiadomości i filmiki będą poddawane pomiarowi każdego meczowego dnia w godzinach pomiędzy 00:01 a 21:30.

Ponadto w czasie każdego meczu turnieju, Orange będzie szukał najbardziej zaangażowanych fanów na stadionach. Skierowane zostaną na nich światła reflektorów i zostaną oni oznaczeni jako "Fan of the Match". Ich wizerunki będą pokazywane w czasie przerwy na ekranach na stadionie, na Wieży Eiffla i na platformach społecznościowych Orange. Zwycięzcy będą również zapraszani po zakończeniu meczu na płytę stadionu w celu odebrania oficjalnego trofeum. W celu wyłonienia "Fana Meczu" Orange zaangażował zespół fotografów, którzy będą poszukiwali fanów najbardziej kibicujących swoim drużynom.

źródło wirtualnemedia.pl (j.)