Dwie stacje należące do Grupy RMF zostały docenione w tegorocznym raporcie "Nadawcy" przygotowanym przez branżowy magazyn "Media Marketing Polska". RMF24 zdobył wyróżnienie, natomiast RMF MAXX otrzymało nagrodę dla najlepszej sieci radiowej.

Internetowe Radio RMF24 otrzymało wyróżnienie redakcji "Media Marketing Polska". Zgodnie z raportem "radio internetowe odgrywa coraz większą rolę w strategii Grupy".

Uzasadniając wyróżnienie "MMP", zauważyło, że w jesiennej ramówce Radia RMF24 pojawiły się treści niedostępne nigdzie indziej. Zwrócono też uwagę na politykę personalną w stacji: "pasma prowadzone przez Tomasza Terlikowskiego i Marcina Jędrycha wakazują, jak ważną rolę to radio odgrywa strategii Grupy RMF" - pisze "MMP".

Cytat

Naszym hasłem jest "Jeszcze więcej informacji!" i to będziemy oferować naszym słuchaczom. Dzień z Radiem RMF24 to idealny czas dla tych, którzy szukają jeszcze więcej bieżących wiadomości, jeszcze więcej ekonomii, jeszcze więcej sportu, jeszcze więcej kultury
- mówił w rozmowie z "MMP" Marek Balawajder, dyrektor informacji RMF FM.

Internetowe Radio RMF24 zostało docenione również za współdziałanie z portalem RMF24.pl. Na naszej stronie znaleźć można zapisy rozmów prowadzonych w radiu, z kolei audycje radiowe są wielokrotnie wspierane materiałami przygotowywanymi przez dziennikarzy strony internetowej RMF24.pl.  

"Media Marketing Polska" zauważa stałe rozbudowywanie ramówki radia, wprowadzanie pasm weekendowych, takich jak "Przegląd zagraniczny" czy zwiększenie częstotliwości emisji "Faktów".

RMF MAXX najlepszą siecią radiową!

RMF MAXX otrzymało nagrodę jako najlepsza sieć radiowa. Jest jedyną naziemną rozgłośnią (nadającą na FM) wyróżnioną przez "MMP" w raporcie "Nadawcy 2022".

RMF MAXX został nagrodzony za "twórcze podejście do gustów słuchaczy, szybkie reagowanie na ich potrzeby i przemyślaną strategię programową".

"Media Marketing Polska" podkreśla też, że w tym roku RMF MAXX osiągnęło rekordowe wyniki słuchalności: miało najwyższy w swojej historii udział w czasie słuchania (4,4 proc.), średni czas słuchania (143 minuty) i znajomość brandu (18,8 proc.). I wymienia akcje, które przyczyniły się do tych sukcesów, takie jak "Lato #naMAXXa", "Glamour Toujours" czy udział w trasie koncertowej Sanah.

Oprócz dwóch rozgłośni Grupy RMF, "Media Marketing Polska" w części dotyczącej nadawców audio nagrodził w tym roku także: Radio Nowy Świat i Radio 357 (w kategorii Nowa Jakość) oraz Onet Audio (Platforma Podcastowa Roku).

 

Po jeszcze więcej informacji odsyłamy Was do naszego internetowego Radia RMF24

Słuchajcie online już teraz!

Radio RMF24 na bieżąco informuje o wszystkich najważniejszych wydarzeniach w Polsce, Europie i na świecie.