​Centrum Obsługi Klienta Kolei Małopolskich, umożliwiające podróżnym nabycie biletów na pociągi i autobusy tego samorządowego przewoźnika oraz innych firm, a także pomagające w organizacji podróży po Małopolsce otwarto w piątek na terenie dworca Kraków Główny.

Pasażerowie zakupią tam bilety na pociągi Kolei Małopolskich oraz pozostałych przewoźników kolejowych, a także bilety autobusowe na Małopolskie Linie Dowozowe, które należą do Kolei Małopolskich. 

Klienci uzyskają tam pełną wiedzę na temat planowanych podróży, a także będą mogli zgłosić reklamacje dotyczące przejazdów.

Bardzo dziękujemy pasażerom za wybór Kolei Małopolskich. Chcemy, aby byli oni zadowoleni z oferowanych przez nas usług. Jesteśmy otwarci na dyskusje z pasażerami, a udostępnione dziś centrum jest przyjazne osobom z niepełnosprawnościami, przyjazne pasażerom z dziećmi - zaznaczył wicemarszałek Łukasz Smółka.

Jak wskazali przedstawiciele przewoźnika, Koleje Małopolskie uruchamiając stacjonarny punkt na krakowskim dworcu chcą w ten sposób przenieść ciężar sprzedaży biletów z konduktorów w pociągach na punkty stacjonarne oraz kanały elektroniczne. 

Równolegle jest też rozbudowywana sieć automatów - według zapowiedzi pojawi się np. dodatkowych sześć biletomatów na dworcu Kraków Główny.

W marcu, w miesiącu pilotażowym placówka będzie otwarta w godz. 7.15 - 16.15.