Kolejne problemy klientów połączonych banków BGŻ BNP Paribas. Część osób nie może skorzystać z nowego serwisu bankowości elektronicznej. Nasz reporter Grzegorz Kwolek interweniował w tej sprawie po sygnałach, które dostaliśmy od Was na Gorącą Linię RMF FM.

Klienci będą mieć problemy jeszcze do końca tygodnia - tyle bowiem mają potrwać prace przy ustabilizowaniu pracy nowego serwisu. 

Osoby, które muszą pilnie wykonać przelew albo przeprowadzić inną operację, powinny udać się do najbliższego oddziału albo zadzwonić na infolinię - radzi biuro prasowe banku.

To już kolejna w tym tygodniu taka sytuacja w BGŻ BNP Paribas. Od poniedziałku do środy klienci banku mieli problemy z logowaniem, płatnościami kartą i saldem rachunku. Z kont niektórych klientów potrafiło zniknąć nawet kilka tysięcy złotych!

Z kolei w okolicach Święta Niepodległości bank zrobił czterodniową przerwę przeznaczoną na integrację systemów po niedawnej fuzji i wprowadzenie nowego systemu Pl@net. Zamknięte były wszystkie oddziały banku, a bankowość elektroniczna i telefoniczna zostały wyłączone.

Gorąca Linia RMF FM jest do Waszej dyspozycji! Przez całą dobę czekamy na informacje od Was, zdjęcia i filmy.

Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.

(mal)