Kancelaria Sejmu ogłosiła konkurs na zaprojektowanie logotypu. Zwycięska praca zostanie wykorzystana w materiałach informacyjnych oraz publikacjach Sejmu. Termin nadsyłania prac upłynął 31 marca. Reporterzy RMF FM zdobyli projekty, które zakwalifikowały się do finału konkursu.

Znamy pięć projektów - da się w nich poznać pracę naprawdę oryginalnych grafików, a niektóre mogą zaskakiwać bardzo nowoczesnym traktowaniem poważnego tematu. Komisja Kancelarii Sejmu, która 15 kwietnia ma ocenić prace i ogłosić wyniki, może mieć problem z wyborem cech, określających główne i powszechnie dostrzegane wartości polskiego parlamentu. W kilku projektach te cechy ukazano w konwencji bardzo współczesnej, czasem też kontrowersyjnej - jak choćby pomysł zawarcia w logo Sejmu stylizowanego Pinokia czy niekoniecznie pełnej głowy.

Czy konkursowe prace spodobają się Kancelarii Sejmu i która z nich zwycięży - powinniśmy wiedzieć za dwa tygodnie.

Dowcipne i dosadne potraktowanie polskiego Sejmu. Informujemy, że ta informacja to nasz żart prima-aprilisowy.