Reklama nowej linii bielizny z udziałem jednego z najbardziej rozpoznawalnych sportowców świata, byłego piłkarza Davida Beckhama zostanie pokazana w przerwie Super Bowl. W finale ligi futbolu amerykańskiego NFL zmierzą się zespoły Denver Broncos i Seattle Seahawks.

Spotkanie odbędzie się 2 lutego w Nowym Jorku. Dzień wcześniej angielski gwiazdor pojawi się w mieście, by rozpocząć kampanię promocyjną.

Firma H&M przygotowała dwie 30-sekundowe wersje reklamy, a kibice futbolu NFL i Beckhama mogą wybierać w internecie, od 27 stycznia do 1 lutego, którą z wersji chcą zobaczyć w jednej z przerw tego medialnego wydarzenia (GŁOSOWAĆ BĘDZIE MOŻNA TU), które od lat emocjonuje miliony na świecie, a wśród Amerykanów wywołuje prawdziwe szaleństwo.

Przez cztery ostatnie lata transmisja decydującego spotkania ustanawiała rekord najlepiej oglądanego programu telewizyjnego w historii, a ponad dwa miliony śledziły ją przez internet. Dlatego astronomicznych cen sięga czas przeznaczony na reklamy.

Za 30 sekund stacja CBS zainkasowała dwa lata temu cztery miliony dolarów, co jest rekordową kwotą. Widzowie zobaczą także w przerwach Super Bowl zwiastuny filmów, które w najbliższych miesiącach trafią do kin.

(abs)