„W Polsce przybywa osób szukających atrakcyjnych cenowo ofert operatorów komórkowych, ale zainteresowanych wyłącznie zakupem usług bez aparatu telefonicznego” – pisze „Rzeczpospolita”. Dziennik twierdzi, że powodem tej sytuacji jest m.in. fakt, że większość Polaków zainwestowała już w smartfony.

"RP" powołuje się na dane z porównywarki prowadzonej przez Grupę Comperia w serwisie Telepolis.pl. "W kwietniu na 100 wyświetlonych przez internautę promocji 66 stanowiły te z telefonami (nie zawsze smartfonami). W maju takich ofert było 61 na 100" - czytamy w gazecie. "Według Milana Ziki, członka zarządu T-Mobile Polska, ze starszego typu komórek korzysta już tylko 20 proc. klientów telekomów" - dodaje dziennik.

W czwartkowej "Rzeczpospolitej" także:

- Ślady taśm prowadzą do USA

- Bliski koniec Bliskiej?