Klienci Banku BNP Paribas bez kłopotów mogą się już logować się do bankowości internetowej i wysyłać przelewy. Wcześniej na Gorącą Linię informowaliście nas o usterce. Jak ustaliliśmy, dotyczyła ona wysyłania kodów SMS do autoryzacji.

W serwisie Downdetector, pokazującym zgłoszenia o awariach różnych usług internetowych, widać było zgłoszenia o problemach z serwisem BNP Paribas Bank Polska w przeciągu ostatnich kilku godzin.

Najczęściej zgłaszane awarie dotyczyły logowania online, logowania w aplikacji oraz przelewów.

Jak ustalił dziennikarz RMF FM Maciej Sztykiel, bank rzeczywiście walczył z usterką. Powodowała ona problemy z wysyłaniem kodów SMS do autoryzacji działań.

Na szczęście awaria została już usunięta. 

Wczoraj bank przeszedł atak DDOS na swoje systemy, ale nie wiąże tego z dzisiejszymi problemami.

Gorąca Linia RMF FM jest do Waszej dyspozycji! Przez całą dobę czekamy na informacje od Was, zdjęcia i filmy.

Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.