Władze Szczecina szukają sponsora, który zapłaci za eksponowanie swojej marki na największej i najnowocześniej piłkarskiej arenie w regionie - Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera.

Pierwszym krokiem do pozyskania sponsora tytularnego Stadionu Miejskiego jest nawiązanie współpracy z fachową agencją, która pomoże znaleźć firmę zainteresowaną takim projektem.

Zgodnie z założeniami agencja nie może uwzględniać  podmiotów, z którymi miasto już współpracuje. Przyszły doradca powinien stworzyć listę minimum trzech firm zainteresowanych współpracą, a także przeprowadzić z nimi wstępne rozmowy i uczestniczyć w negocjacjach - poinformował Dariusz Sadowski z Centrum Informacji Urzędu Miasta w Szczecinie.

Zawarcie umowy ze sponsorem tytularnym planowane jest najpóźniej w pierwszym kwartale 2023 r. Porozumienie będzie obowiązywać minimum trzy lata.

Od lat 50. do 1989 roku stadion był własnością klubu MKS Pogoń Szczecin. Obecnie należy do gminy Miasto Szczecin, a zarządza nim Pogoń Szczecin S.A. 

Od 2019 roku trwa gruntowna przebudowa obiektu, oddano już do użytku trybuny południową i zachodnią. Całość ma być gotowa wkrótce. Na stadionie trwają już prace wykończeniowe. Po modernizacji będzie miał ponad 21 tysięcy miejsc. Zmodernizowane zostanie boisko na murawie głównej oraz tzw. boisko treningowe. W ramach przebudowy stadionu zostanie dobudowana czwarta trybuna, tzw. wschodnia, w której znajdzie się restauracja, fanshop z kawiarenką oraz muzeum Pogoni. W trybunie północnej znajdzie się budynek z szatniami dla piłkarzy, pomieszczeniami dla dziennikarzy, pokojami odnowy biologicznej, salami konferencyjnymi, pomieszczeniami dla trenerów i przedstawicieli PZPN oraz loża VIP.