W kalendarzu: sobota 26 czerwca, a to oznacza, że RMF FM otworzyło dzisiaj wakacje! Byliśmy w Mikołajkach razem z naszymi Słuchaczami: świetnie bawiliśmy się w naszym żółto-niebieskim miasteczku w Wiosce Żeglarskiej. Przygotowaliśmy dla Was mnóstwo atrakcji był: m.in. koncert akustyczny Antka Smykiewicza, loty żółto-niebieskim balonem oraz rejsy motorówkami i jachtem RMF FM! Było więc coś dla ducha i dla ciała: nie zabrakło kulinarnych przysmaków.

Na otwarcie lata zawitaliśmy do mazurskich Mikołajek, a te przywitały nas bezchmurnym niebem i iście żeglarską pogodą.

I świetnie się składa, bowiem wśród atrakcji, jakie przygotowaliśmy dla naszych Słuchaczy i Internautów, były rejsy po jeziorze Mikołajskim motorówkami i żółto-niebieskim jachtem RMF FM.

Jak donosili z mikołajskiej Wioski Żeglarskiej reporterzy RMF FM Piotr Bułakowski i Mateusz Chłystun, cały dzień towarzyszyło nam słońce, był i wiatr - dwa stopnie w skali Beauforta - a więc warunki idealne nawet dla początkujących żeglarzy.

Na rejs skusił się wokalista Antek Smykiewicz, który był z nami w Mikołajkach - i który ma patent żeglarski.

"Jest fantastycznie, bo jest ciepło, ale wieje, więc można popływać na żaglach. (...) Cudowne miejsce i piękne łódki" - podkreślał piosenkarz.

Było także coś dla tych, którzy od wody wolą przestworza - zaprosiliśmy Was na lot żółto-niebieskim balonem.

Na lądzie czekało zaś coś dla smakoszy: nasza ekipa przygotowała dla Was prawdziwe smakołyki. W menu m.in. sandacz z pieca z bobem i pyszna tarta.

"Dzisiaj serwujemy tartę flambee z chrupiącym boczkiem, z gorgonzolą, z papryczką, kaparami i delikatnie z jajkiem. (...) Temperatura w piecu dochodzi do 350 stopni, więc możemy wypiekać nasze tarty flambee czy pizzę w niespełna 3 minuty" - mówi nam szef mikołajskiej restauracji Corner.

Co więcej, nasz specjalista podpowiedział Wam, jak najlepiej przygotować w domu pyszną wakacyjną rybę.

A po południu - wisienka na torcie: akustyczny koncert Antka Smykiewicza, który zaśpiewał dla nas żeglarskie szanty!

Na początku wakacji przypominaliśmy także najważniejsze zasady dotyczące bezpiecznego wypoczynku na wodzie. Naszymi gośćmi w żółtoniebieskiej wiosce żeglarskiej w Mikołajkach byli policyjni wodniacy!

/RMF FM
Po jeszcze więcej informacji odsyłamy Was do naszego nowego internetowego Radia RMF24.pl:

Słuchajcie online już teraz!

Radio RMF24.pl na bieżąco informuje o wszystkich najważniejszych wydarzeniach w Polsce, Europie i na świecie.