Władze Zakopanego chcą, aby Polacy odwiedzali zimową stolicę kraju także poza sezonem. Dlatego postanowiły zachęcić przedsiębiorców do obniżenia cen o połowę podczas jednego z październikowych weekendów - informuje "Dziennik Polski".

Celem tej akcji jest podziękowanie turystom za to, że tak licznie odwiedzili Zakopane podczas sezonu letniego - mówi Łukasz Chmielowski, doradca burmistrza ds. marki Zakopane.

Na zaplanowanej na 15-16 października promocji, skorzystają też mieszkańcy, bo restauracje uczestniczące w akcji także obniżą ceny o połowę.

Aby pomysł "wypalił" potrzebne jest zaangażowanie lokalnych przedsiębiorców. Zainteresowanie wyraziły już m.in. Polskie Tatry, Tatrzańska Izba Gospodarcza czy Muzeum Tatrzańskie. Trwają rozmowy z przedstawicielami Polskich Kolei Linowych oraz TPN. Włączyć mogą się także biznesmeni z sąsiednich miejscowości.