Google ma nowe logo. "Wzięliśmy to, co najlepsze w Google (prostota, czytelność, kolorowość, przyjazność) i przekształciliśmy nie tylko dla dzisiejszego, ale także przyszłego Google" - podano na blogu Google’a.

Firma zmieniała swoje logo już kilkukrotnie. Teraz zdecydowano się pozostawić kolory niebieski, czerwony, żółty i zielony, jednak graficy nieco uprościli litery i zrobili je bardziej "płaskie".

"Jak widzicie, przenieśliśmy logo i filozofię marki Google ze świata strony w przeglądarce, do świata nieskończonej liczby urządzeń, których sercem jest komputer, i nowych różnorodnych sposobów wprowadzania informacji (np. dotyku, pisania czy rozmowy)" - napisano na blogu.

Koncern zapowiada, że to raczej nie jest ostatnia modyfikacja logo, jakiej mogą spodziewać się w przyszłości internauci.

To kolejna w ostatnim czasie zmiana u amerykańskiego giganta. Na początku sierpnia prezes zarządu Larry Page ogłosił, że wejdzie w skład nowego holdingu o nazwie Alphabet.

(abs)