​W dniach 24-25 września w Rzeszowie odbędzie się jubileuszowa edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Na uczestników czekają prelekcje i, wyjątkowo, aż 4 debaty z udziałem ekspertów. Wydarzenie po raz pierwszy obędzie się w formie hybrydowej - dostępna będzie także transmisja online.

​W dniach 24-25 września w Rzeszowie odbędzie się jubileuszowa edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Na uczestników czekają prelekcje i, wyjątkowo, aż 4 debaty z udziałem ekspertów. Wydarzenie po raz pierwszy obędzie się w formie hybrydowej - dostępna będzie także transmisja online.
/materiały prasowe /

Tegoroczny Kongres będzie stanowił podsumowanie dwudziestu lat rozwoju branży public relations w Polsce. Otworzy także nowy rozdział w debacie dotyczącej corporate social responsibility i zabezpieczenia kryzysowego. XX Kongres Public Relations będzie wyjątkowym wydarzeniem nie tylko ze względu na jubileusz, ale i formułę projektu. Bieżący rok przyniósł ze sobą wiele wyzwań, z którymi mierzą się obecnie prawie wszystkie branże, w tym public relations. Pandemia koronawirusa przetestowała w praktyce stopień zabezpieczenia kryzysowego wielu organizacji. Oprócz tego pokazała wysoki stopień społecznego zaangażowania polskiego biznesu. Zaplanowane jeszcze w ubiegłym roku tematy przewodnie tegorocznego Kongresu PR okazują się więc być wyjątkowo aktualne - mówi dr hab. prof. UW Dariusz Tworzydło.

XX edycja Kongresu Public Relations to 2 dni debat, prelekcji i warsztatów z udziałem ponad 20 panelistów - ekspertów z branży PR. 24 i 25 września w Rzeszowie po raz kolejny podzielą się oni swoją wiedzą i doświadczeniem. W ciągu ostatnich dwóch dekad przywitaliśmy w naszym gronie wielu nowych praktyków. Ci, którzy lata temu przyjeżdżali na kongres jako goście, dzisiaj są jego panelistami. Samo wydarzenie z czasem stało się jedną z najważniejszych imprez branżowych w Polsce - dodaje Dariusz Tworzydło.

Wśród panelistów, którzy wystąpią na tegorocznym Kongresie ze swoimi prelekcjami, znalazł się m.in. Sebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Wspólnie z Tomaszem Sysło, Social Media Specialist & Public Relations z Fundacji Olgi Tokarczuk wyjaśnią, w jaki sposób z powodzeniem wykorzystywać informacje z mediów do wspierania działań CSR. Z kolei Magdalena Przysłupska, rzecznik prasowy Fundacji DKMS zaprezentuje dane dotyczące wpływu pandemii koronawirusa na działalność organizacji pozarządowych z obszaru ochrony zdrowia w kontekście m.in. realizacji statutowych celów, zmian zachodzących w obszarze komunikacji oraz występowania potencjalnych kryzysów. Mając na uwadze jak ważne w branży public relations jest uzupełnienie teorii o wiedzę praktyczną i wymianę poglądów, uczestnicy Kongresu w debacie pod patronatem Związku Firm Public Relations będą dyskutować nad współczesnymi wyzwaniami w zakresie zrównoważonego, a przede wszystkim ekologicznego rozwoju.

Więcej o kongresie na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl

Organizatorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest Newsline sp. z o.o.

Partnerem Kongresu jest Miasto Rzeszów.

Patronem medialnym jest Grupa RMF.

Opracowanie: