Żeby zadbać o wizerunek Polski za granicą, Ministerstwo Sportu i Turystyki zaprosi do nas wpływowych youtuberów, by na własne oczy mogli zobaczyć Polskę i później przedstawić ją swoim widzom - ujawnia "Rzeczpospolita". Zgodnie z informacjami dziennika za realizację projektu będzie odpowiadała Polska Organizacja Turystyczna, a akcji patronuje kancelaria premier Beaty Szydło.

Żeby zadbać o wizerunek Polski za granicą, Ministerstwo Sportu i Turystyki zaprosi do nas wpływowych youtuberów, by na własne oczy mogli zobaczyć Polskę i później przedstawić ją swoim widzom - ujawnia "Rzeczpospolita". Zgodnie z informacjami dziennika za realizację projektu będzie odpowiadała Polska Organizacja Turystyczna, a akcji patronuje kancelaria premier Beaty Szydło.
Zdj. ilustracyjne / Nicolas Armer /PAP/DPA

Celem akcji ma być przedstawienie Polski jako kraju o bardzo szerokiej i atrakcyjnej ofercie turystycznej.

Jak pisze "Rzeczpospolita", podczas kilkudniowej wizyty w Polsce, która zaplanowana jest na wiosnę 2018 roku, wideoblogerzy z Chin, Japonii, Europy Zachodniej oraz USA mają zwiedzić unikalne i spektakularne miejsca w naszym kraju, które przede wszystkim mają walor turystyczny.

Pomysł na przeprowadzenie takiego programu narodził się wśród internautów. W XXI wieku politycy powinni czerpać inspirację do działania, także komunikując się przez internet - tłumaczy Paweł Szefernaker, sekretarz stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, który również pracuje nad tym projektem. Skutecznie robiliśmy to w kampanii wyborczej, a realizacja m.in. tego pomysłu pokazuje, że kontynuujemy nowoczesny kontakt z Polakami także w ramach prac w rządzie - dodaje. 


(mn)