W czwartek w w Horyńcu-Zdroju rozpoczyna się dwudniowa konferencja promująca Podkarpacie, a dokładnie - Roztocze. Grupa RMF jest patronem medialnym konferencji.

Przed rokiem zarząd województwa podkarpackiego postanowił, aby w promocji Podkarpacia wykorzystać atuty innego regionu - Roztocza. Od tej pory Podkarpacie ma się kojarzyć nie tylko z Bieszczadami, ale także z Roztoczem.

Charakterystyka i potencjał turystyczny Roztocza Południowego, oferty kulturalne oraz wydarzenia o znaczeniu ponadregionalnym promujące Roztocze Południowe i Ziemię Lubaczowską oraz warsztaty na temat marketingu miejsca i promocji miast i regionów, to główne elementy programu Konferencji organizowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego oraz Powiat Lubaczowski.

Do wygłoszenia referatów zaproszono specjalistów marketingu terytorialnego oraz praktyków z branży komunikacji marketingowej, m.innymi: Michał Tabisz - dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Gospodarczej UMWP, Bartłomiej Walas - wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Piotr Lutek - Kancelaria Doradcza SYNERGIA, Michał Basiński - Lokalna Organizacja Turystyczna ROZTOCZE, Hubert Gonera - LANDBRAND, członek rady programowej Konsorcjum Polskie Szlaki Kulinarne, Łukasz Wilczyński - PLANET PR, Jarosław Górski -  Europejski Instytut Marketingu Miejsc BEST PLACE, Piotr Kurzydło - Connective sp. z o.o. O sposobach na promocję wydarzeń lokalnych w mediach ogólnopolskich będzie także mówił Krzysztof Nepelski z Grupy RMF.

Więcej o działaniach związanych z promocją Roztocza można znaleźć na stronach UMWP