​Kryzysy wizerunkowe, fake newsy w social mediach i RODO! Wyzwanie dla branży PR na 2018 rok! To 3 główne tematy, wokół których toczyć będzie się dyskusja na tradycyjnym Kongresie Profesjonalistów PR. PR-owcy z całej Polski reprezentują zarówno biznes, instytucje publiczne jak i samorządy. Nie zabraknie ludzi mediów, szczególnie tych nowych. Będzie podsumowanie wydarzeń PR-owskich 2017 roku oraz zapowiedź kolejnych. Rzeszów między 19 a 20 kwietnia 2018 roku to obowiązkowe miejsce dla wszystkich profesjonalistów Public Relations. Patronem Kongresu jest Grupa RMF.

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018 odbędzie się w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Biorący w nim udział eksperci i uczestnicy po raz kolejny będą szukać odpowiedzi na pytanie w jaki sposób skutecznie poradzić sobie z kryzysem wizerunkowym w mediach. Swoim doświadczeniem podzielą się specjaliści branży PR, a wiedza przekazywana w szeregu prelekcji zostanie uzupełniona w trakcie warsztatów praktycznych. Kryzysy w teorii i praktyce

Uczestnicy tegorocznej edycji będą mogli uczestniczyć w warsztatach praktycznych w ramach dwóch różnych bloków tematycznych. Pierwszy z nich poprowadzi przedstawiciel agencji Press Service Monitoring Mediów, specjalizującej się w monitoringu mediów oraz analizie przekazów medialnych, które stanowią istotną rolę w zapobieganiu skutkom kryzysów wizerunkowych w mediach. Drugi warsztat przygotowuje istniejąca od 2005 roku Fundacja InternetPR, zajmująca się wspieraniem nowoczesnych i profesjonalnych działań public relations. Warsztat będzie dotyczył sposobów zarządzania bazami danych osobowych w kontekście zmian związanych z RODO.

Ponadto w programie kongresu zaplanowano prezentację oraz panel dyskusyjny organizowany przez Orange Polska, pt. "Jak skutecznie prowadzić działania w mediach społecznościowych". Łączą one prezentację case study skutecznego zastosowania mediów społecznościowych oraz panel dyskusyjny, w czasie którego rzecznicy - Przemysław Przybylski z Credit Agricole, Łukasz Majewski z Duckie Deck i Wojtek Jabczyński z Orange Polska - podzielą się swoim doświadczeniami  w mediach społecznościowych

Public relations w praktyce

Wśród prelegentów tegorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations znajdą się m.in. Mariusz Sokołowski - prezes agencji R4S oraz były rzecznik prasowy Komendy Głównej Policji, red. Marek Kacprzak - dziennikarz Wirtualnej Polski oraz właściciel firmy szkoleniowo-badawczej, a także Anna Noworocka-Tełewiak - specjalistka w obszarze zarządzania marką i komunikacją konsumencką oraz współpomysłodawca i organizator Young Stars Festival. Pełna lista prelegentów znajduje się na stronie internetowej www.kongresprofesjonalistow.pl w zakładce "prelegenci", natomiast szczegóły dotyczące prelekcji znaleźć można w programie.

Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public RelationsNewsline sp. z o.o.oraz Ideo sp. z o.o.Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerami Głównymi są: Alert Media Communications, Orange Polska,Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations. Partnerami są także: CanZan oraz Media Visage.

Zgłoszenia na stronie: https://kongresprofesjonalistow.pl/zgloszenia/