Już za trzy dni Sylwester. Przy tej okazji warto przypomnieć, że na nieudaną zabawę sylwestrową też można złożyć reklamację. Gdy szampańska zabawa okaże się być katastrofą, możemy domagać się zwrotu pieniędzy. Ale by zrobić to skutecznie - trzeba przedstawić odpowiednie dokumenty.

Nie wyrzucajmy biletów, ulotek informacyjnych, zaproszeń. Jeszcze przed sylwestrem poprośmy o przesłanie mailem, czy wydrukowanie informacji o tym, za co płacimy, jaki będzie DJ czy menu. W razie kłopotów taki papier może się przydać. W tym momencie, mając takie dokumenty, możemy domagać się odszkodowania i reklamacji. (...) Reklamacja powinna być rozpatrzona natychmiast, niezwłocznie - mówi wiceprezes UOKiK Małgorzata Kozak.

Jeśli organizator nieudanego balu nie będzie chciał przyjąć reklamacji - można poskarżyć się do powiatowego rzecznika konsumentów. Choć oczywiście najlepiej by było, żeby nikt nie musiał składać reklamacji.