Pracownicy Inspekcji Handlowej w Szczecinie czekają na wszelkie zastrzeżenia sklepowych klientów odnośnie nieprawidłowości, których padli ofiarą lub na które natknęli się podczas przedświątecznych zakupów.

Najczęściej zgłoszenia dotyczą niezgodności ceny, widniejącej na półce, z tą nabijaną w kasie. Zdarzają się też przypadki przeterminowanej lub wręcz zepsutej żywności - mówi Beata Manios z Inspekcji Handlowej.

Kontrolerzy do wskazanych sklepów mają się udawać bezzwłocznie po otrzymaniu sygnału. W przypadku mniejszych wykroczeń będą mandaty, zaś gdy chodzi o sprzedawaną zepsutą żywność, czyli gdy narażone na szwank jest zdrowie klientów, odpowiednie wnioski kierowane będą do prokuratury.

Z inspektorami można się kontaktować telefonicznie pod numerem: (091) 4225239, e-mailem pod adres: sekretariat@wiih.pomorzezachodnie.pl lub osobiście w siedzibie inspekcji na drugim piętrze w budynku Urzędu Wojewódzkiego na Wałach Chrobrego 4.