Akademia RMF - to pomysł, jak studentom ekonomii przybliżyć trudne i skomplikowane zasady poruszania się w branży medialnej. W Krakowie na wykład inaugurujący przyszło kilkuset słuchaczy Uniwersytetu Ekonomicznego. W trakcie ćwiczeń i warsztatów studenci poznają praktyczne oblicze zarządzania, marketingu, promocji i reklamy.

Z nowymi studentami Akademii RMF FM rozmawiał Maciej Grzyb

Osoby, które ukończą zajęcia z marketingu, zarządzania, reklamy i promocji, prowadzone przez ekspertów z RMF FM, otrzymają Certyfikaty Akademii RMF. Tymi dyplomami będą mogli później pochwalić się przyszłym pracodawcom.

Mi się wydawało, że to są normalni ludzie, którzy sobie siedzą, wybierają sobie jakieś kawałki, puszczają i jakoś to działa. Nie spodziewałem się, że to jest cały system, że można to opisać matematycznie. Tym wszystkim steruje po prostu masa ludzi, specjalistów, robią badania, research, to jest niesamowite - mówił jeden ze studentów.

Uczyliśmy się o cyklu życia produktu, o cyklu życia technologii, a dzisiaj dowiedziałem się o cyklu życia przeboju, co było dla mnie naprawdę szokujące. Jak się słucha radia, to wydaje się to dużo prostsze - zauważył inny ze studentów Akademii.

Dla najlepszych absolwentów Akademii przewidziano atrakcyjne nagrody oraz wakacyjne staże w RMF FM.