RMF FM zdobywa jeszcze silniejszą pozycję wśród dobrze wykształconych młodych kobiet. Dwa miesiące temu informowaliśmy, że Radio RMF FM uzyskało najwyższy udział w rynku słuchalności w grupie kobiet w wieku 20-39 lat ze średnim i wyższym wykształceniem, wynoszący 28,1%.

Obecnie udział w rynku RMF FM w tej grupie wynosi już 29,9% i ciągle wzrasta. W całej grupie docelowej obejmującej osoby w wieku 20-39 lat, dystans pomiędzy RMF FM a pozostałymi stacjami ogólnopolskimi również uległ znacznemu powiększeniu.

RMF FM: 28,9 (+1,2)

Radio Zet: 23,2 (-1,3)

PR1: 5,5 (-1,5)

PR3: 4,8 (+0,2)

(Radio Track SMG/KRC, udział w rynku, osoby w wieku 20-39 lat, 01-03.2002, zmiana w stosunku do okresu 10-12.2001)

Niezmiennie RMF FM jest też najczęściej słuchaną stacją w Polsce. Jego udział w rynku słuchalności wśród ogółu badanych Polaków wynosi 21,3% i jest większy o 3 punkty % od następnej w kolejności stacji.

RMF FM: 21,3 (+0,3)

Radio Zet: 18,3 (-0,8)

PR1: 17,1 (-1,5)

PR3: 4,9 (-0,2)

(Radio Track SMG/KRC, udział w rynku, osoby w wieku 15-75 lat, 01-03.2002, zmiana w stosunku do okresu 10-12.2001)

10:20