Pasjonuje Cię świat mediów? Interesujesz się marketingiem i reklamą? Już wkrótce możesz poznać ten świat od kuchni! 26 kwietnia rusza kolejna edycja Akademii RMF - projektu realizowanego przez Grupę RMF i Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Dziś odbył się inauguracyjny otwarty wykład Prezesa RMF FM Tadeusza Sołtysa pt. "Magia radia - od sztuki po nauki ścisłe".

Projekt Akademia RMF adresowany jest do studentów krakowskich uczelni, zainteresowanych mediami, marketingiem i reklamą. Dyrektor marketingu Grupy RMF Mariusz Gołda podkreśla, że "stawiamy przede wszystkim na ludzi otwartych i kreatywnych, szukających czegoś więcej niż tylko akademicka wiedza zaklęta książkach". Słuchacze będą mieli możliwość zapoznania się m.in. ze strukturą rynku mediów i reklamy, specyfiką współczesnych środków przekazu, ich tworzeniem, planowaniem, wykorzystaniem w reklamie oraz unikalnymi narzędziami i metodologią badawczą. Główny nacisk kładziony będzie przede wszystkim na praktyczne aspekty prezentowanych zagadnień. Studenci zmierzą się także się także z prawdziwymi i aktualnymi case studies.

Warunkiem ukończenia Akademii RMF i otrzymania certyfikatu będzie uczestnictwo w zajęciach oraz terminowa realizacja projektów zaliczeniowych. Dla najbardziej wyróżniających się słuchaczy i autorów najciekawszych prac zaliczeniowych przewidziane są atrakcyjne nagrody rzeczowe i wakacyjne staże w Grupie RMF.

Rekrutacja do tegorocznej edycji potrwa do 19 kwietnia 2012 r. Testy kwalifikacyjne i wszystkie niezbędne informacje dostępne są na stronie www.gruparfm.pl. Planowany termin rozpoczęcia zajęć przewidziany jest na 26 kwietnia 2012 r.