Aż miesiąc trzeba czekać w Warszawie na wydanie przez internet biletu miesięcznego. Czas oczekiwania znacznie się skraca, gdy ustawimy się w kolejce do okienka. Wszystko dlatego, że Zarząd Transportu Miejskiego ma za mało ludzi do rozpatrywania wniosków składanych przez internet.

Takich stanowisk do internetowej obsługi klienta jest zaledwie siedem i na razie więcej nie będzie. Zdecydowanie większą popularnością cieszy się w dalszym ciągu wyrabianie kart w naszych Punktach Obsługi Pasażerów - mówi reporterowi RMF FM Pawłowi Świądrowi Igor Krajnow z ZTM.

Tymczasem przed Punktami Obsługi Pasażerów ustawiają się kilkudziesięciometrowe kolejki. Dwudziestu ośmiu klientów jest przede mną. Myślę, że będę musiał czekać jeszcze 30-40 minut. Słyszałem, że na wydanie biletu przez Internet trzeba czekać cztery tygodnie - mówi pewien mężczyzna stojący w kolejce. Posłuchaj relacji Pawła Świądra: