Polski Związek Piłki Nożnej będzie miał nowe logo. Efekty pracy poznany za kilka miesięcy, ale już wiadomo, że nowy znak ma się znacznie różnić od poprzedniego. PZPN chce w ten sposób poprawić nadszarpnięty wizerunek związku.

PZPN w oficjalnym komunikacie poinformował, że nowe logo oznacza "uporządkowanie własnego systemu znaków stosowanych przez związek, a w konsekwencji lepszą rozpoznawalność i większą atrakcyjność dla kibiców, sponsorów oraz stacji telewizyjnych".

Zarząd PZPN wybrał już nowy logotyp, cały proces zmiany identyfikacji przewidziano na lata 2011-2012. Wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej dotyczyć będzie wszystkich obszarów działalności związku. Na razie szczegóły utrzymywane są w tajemnicy. PZPN chce bowiem najpierw dostosować zmiany do swojej bieżącej działalności (chodzi np. o wprowadzenie znaku na dokumentach i wizytówkach).