Utrudnienia w systemie sprzedaży biletów na PKP Intercity. Nie ma możliwości zarezerwowania biletów w internetowym systemie rezerwacji. Spółka wydała komunikat w tej sprawie.

Na Gorącą Linię RMF FM otrzymujemy sygnały o problemach z internetową rezerwacją miejsc w PKP Intercity.

PKP Intercity w czwartek wydało komunikat w tej sprawie.

"W dniu 29.05.2025 roku występują utrudnienia w działaniu systemu sprzedaży biletów, co skutkuje brakiem możliwości zakupu biletów w serwisie e-IC 2.0" - poinformowano.

"Zakup biletów jest możliwy w aplikacji mobilnej, serwisie Bilkom oraz w kasach stacjonarnych. Dodatkowo w pociągach konduktorzy sprzedają bilety bez naliczania opłaty pokładowej, należy zgłosić się do konduktora przed wejściem do pociągu" - wyjaśnia PKP Intercity.

"Administratorzy systemu intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu e-IC. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia" - zakomunikowała spółka.

Gorąca Linia RMF FM jest do Waszej dyspozycji! Przez całą dobę czekamy na informacje od Was, zdjęcia i filmy.

Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.