Brytyjczycy wymyślili reklamę, która przyciąga uwagę w nazwijmy to dość nowatorski sposób. Od dziś na latarniach w Londynie, Birmingham i Glasgow pojawią się plakaty pachnące psim moczem. Założenie jest takie, że zwabione zapachem czworonogi przyciągną na smyczy do latarni swych właścicieli.

W rzeczywistości na latarniach będą przyklejane dwa rodzaje plakatów. Jeden na wysokości psich uszu a drugi półtora metra wyżej – na wysokości ludzkich oczu. Ta dziwna kampania jest dziełem jednego z przyrodniczych kanałów telewizyjnych. Plakaty mają zachęcić właścicieli czworonogów do zgłaszania kandydatur do miana najbardziej bohaterskiego, sprytnego i postrzelonego psa lub kota. Zwycięzców konkursu poznamy w lipcu. Zdaniem inicjatorów pachnącej kampanii nic nie przyciąga ludzi do latarni bardziej niż ciekawa lektura. Złośliwi mówią, że skoro psy nie potrafią czytać, to będą machać na plakaty łapą – najprawdopodobniej tylną.

01:25