Kupując polskie produkty, dajesz pracę. Krajowi producenci starają się przekonać klientów, że wybierając ich towary przyczyniają się do zatrudnienia. To kolejna tego typu kampania. Poprzednia przeprowadzona na wiosnę dała bardzo dobre efekty.

Sprzedaż produktów ze specjalnym logo sprawiła, że obroty w branży spożywczej wzrosły o 136 procent, a w branży kosmetycznej o 150. Próbujemy nauczyć klienta odruchu, który polegałby na tym, że sprawdza kraj pochodzenia towaru - tłumaczy jeden z organizatorów akcji - Jakub Marczyński.

Jednym z nietypowych elementów tej kampanii jest zbieranie podpisów pod petycją, która właściwie brzmi jak list miłosny do polskich produktów. Polska szynko, proszku do prania czy ogórku kiszony - pomóż mi. Wskażcie mi swoje polskie pochodzenie, a będę was wybierał w sklepie. Wasz ulubieniec. Zaznaczmy, że petycję targach Polagra podpisało już kilkaset osób.