Po przerwie ligowej przeznaczonej na zgrupowanie reprezentacji piłkarze Legii Warszawa zagrają u siebie z Lechią Gdańsk. Zawodnicy stołecznej drużyny zagrają w koszulkach, na których pojawi się logo nowego sponsora - ActiveJet.

Firma ITI Neovision przestaje być sponsorem klubu. Wiadomo, że w Grupie ITI szykują się przekształcenia. Poprzedni kontrakt trwał trzy lata i właśnie się zakończył. Od pewnego czasu szukaliśmy nowego sponsora i zwieńczenie tego nastąpiło w piątek. Kilka miesięcy temu związaliśmy się z firmą PepsiCo. Renegocjowaliśmy też umowy z Grupą Żywiec i Adidasem. Dlatego po raz pierwszy od wielu lat Legia stała się klubem samofinansującym - tłumaczył prezes klubu Paweł Kosmala. Umowa z nowym sponsorem będzie obwiązywała przez dwa lata.

Piłkarze stołecznej drużyny zapewne będą chcieli zrewanżować się za ubiegłoroczną porażkę przy Łazienkowskiej z Lechią 0:3. Trener jest jednak innego zdania. Wiele osób pytało mnie o rewanż za ubiegłoroczną porażkę, ale już o tym zapomniałem. Piszemy teraz nową historię. W sobotę od początku musimy być bardzo skoncentrowani, ponieważ rywale są dobrze zorganizowani. Być może w całym spotkaniu będziemy mieli tylko dwie sytuacje bramkowe, więc musimy je wykorzystać. Najważniejsze będzie zdominowanie gry w środku pola - analizował na konferencji prasowej Maciej Skorża.

"Wojskowi" przystępują do meczu z Lechią po jednym z najsłabszych meczów w swoim wykonaniu w tym sezonie. Kilka dni po wywalczeniu awansu do 1/16 finału Ligi Europejskiej, Legia bezbramkowo zremisowała z Jagiellonią w Białymstoku po słabej grze. W składzie stołecznego zabrakło lidera drużyny Miroslava Radovicia. To spotkanie pokazało, jak ważnym jest dla nas zawodnikiem. Nie możemy jednak uzależniać się od jakiegokolwiek piłkarza - przyznał szkoleniowiec.

Władze Lechii, wyraźnie rozczarowane wynikami klubu w ostatnich miesiącach, zdecydowały się na rozstanie z Tomaszem Kafarskim i podpisanie umowy z Rafałem Ulatowskim.