Krośnieński Holding Komunalny (KHK) i Wodociągi Krośnieńskie w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej zachęcają mieszkańców podkarpackiego Krosna i okolicznych gmin do picia wody z kranu.

Jak poinformowała Wioletta Zimmermann-Szubra z KHK, kampanii promocyjnej towarzyszy hasło - "Krośniczanka. Czysta i zdrowa woda kranowa".

Kampania ma zachęcić mieszkańców Krosna oraz okolicznych gmin, do których Wodociągi Krośnieńskie dostarczają wodę, do picia wody kranowej - dodała.

Zimmermann-Szubra podkreśliła, że kampania ma też przekonać mieszkańców, że picie krośnieńskiej kranówki ma znaczenie nie tylko ekologiczne, ale również ekonomiczne. To przecież alternatywa dla wody butelkowanej - dodała.

Promocja, jak przekonuje Zimmermann-Szubra, ma utrwalić zachowania proekologiczne.

Kampania promocyjna prowadzona jest głównie w mediach społecznościowych.

W 2022 r. Krośnieński Holding Komunalny uzyskał prawo ochronne Urzędu Patentowego RP na znak towarowy "Krośniczanka. Czysta i zdrowa woda kranowa".

Wszystkie wyniki badań jakości wody dostarczanej przez Wodociągi Krośnieńskie dostępne są na bieżąco na stronie internetowej spółki.