Trwa 11. edycja akcji "Podaruj Dzieciom Słońce". Po raz kolejny zbierane są pieniądze dla najbardziej potrzebujących, chorych dzieci. Jedyne, co trzeba zrobić, to chcieć pomóc i podczas codziennych zakupów wybrać te produkty, które oznaczone są charakterystycznym żółtym słoneczkiem na czerwonym tle. W czasie poprzednich edycji zebrano prawie 50 milionów złotych.

Zebrane pieniądze trafiają na konto Fundacji POLSAT. Naszym zadaniem jest zebrać jak najwięcej pieniędzy, by jak najwięcej dzieci mogło z nich skorzystać i żyć zdrowiej, weselej, pogodniej - mówi Małgorzata Mejer z firmy Procter & Gamble, która jest współorganizatorem akcji:

Czy Polacy chętnie kupują produkty z żółtym słoneczkiem? Reporter RMF FM Mateusz Wróbel odwiedził jeden z hipermarketów w Warszawie. Posłuchaj jego relacji:

Z pieniędzy, zebranych w czasie poprzednich edycji akcji, zakupiono między innymi sprzęt dla bydgoskiego Szpitala Uniwersyteckiego im. Jurasza. Placówkę odwiedził nasz reporter Tomasz Fenske: