2 maja świętowaliśmy Dzień Flagi! O poranku z Helu wyruszyła biało-czerwona sztafeta RMF FM. Dotarliśmy łodzią do Sopotu, następnie samolotem dolecieliśmy do Warszawy. W stolicy głównym punktem programu była sztafeta polityków: ponad podziałami. Kolejnym przystankiem był Kraków, a ostatnim - Zakopane. Specjalnie dla Was prowadziliśmy relację z tego wydarzenia minuta po minucie!

Aby odświeżyć stronę lub włącz automatyczne odświeżanie :

Hel, Sopot, Warszawa, Kraków, Zakopane... OTO TRASA NASZEJ BIAŁO-CZERWONEJ SZTAFETY!

20:45

Jesteśmy właśnie na Giewoncie, machamy flagą do całej Polski! Jest wspaniała pogoda, chmury przepiękne w dolinach, my jesteśmy nad nimi, więc piękna nagroda. Udało się nam szczęśliwie zakończyć ten finał, z czego się bardzo cieszymy - powiedział Andrzej Bargiel.

20:35

Wielki finał biało-czerwonej sztafety RMF FM! Giewont zdobyty!

20:32

Zobacz transmisję live ze zdobywania Giewontu! Do celu pozostały już tylko metry!

20:19

Andrzej Bargiel i Andrzej Mikler coraz bliżej celu!

20:11

Zobacz transmisję live z drogi Andrzeja Bargiela i Andrzeja Miklera na Giewont!

19:59

Andrzej Bargiel wraz z ratownikiem TOPR Andrzejem Miklerem są już w rejonie Przełęczy Kondrackiej. Z Kalatówek wybiegli niespełna godzinę temu. Przed schroniskiem czekał na nich spory tłum turystów, którzy zostali specjalnie, by zobaczyć ostatni etap naszej biało-czerwonej sztafety. Wszyscy byli przekonani, że obaj świetni biegacze w godzinę dotrą na szczyt.

19:01

Po tym, jak flaga dojechała na Kalatówki, Andrzej Bargiel ruszył z nią na Giewont. Mam nadzieję, że w okolicach godziny uda się nam dotrzeć na wierzchołek - powiedział himalaista w rozmowie z RMF FM.

18:26

Trwają przygotowania do wniesienia flagi na Giewont.

18:01

Samochody RMF 4RACING Team dojechały już do Zakopanego. Poniżej mapa biegu sztafety w Zakopanem.

17:42

Nasz biało-czerwony konwój z flagą przemierza dzisiaj cały kraj. Na Gubałówce czeka już na nią nasza ekipa, w której jest m. in. Andrzej Bargiel (trzeci od prawej). To właśnie himalaista wniesie flagę na Giewont.

17:30

17:06

Pozdrowienia prosto z trasy  od załogi RMF 4RACING Team - Rafała Płuciennika i Macieja Turchana

16:58

Na zakopiance jest spory ruch, jak to bywa przy majówce, ale jedziemy na spokojnie. Jest bardzo wesoło, kierowcy nas pozdrawiają i trąbią, tak więc wszyscy wiedzą o naszej akcji - mówi prosto z trasy Maciej Turchan z RMF 4RACING Team.

16:29

Rajdowcy przekażą flagę dalej w Zakopanem u stóp Gubałówki.

16:05

Flagę do Zakopanego wiozą trzy samochody rajdowe ekipy RMF 4RACING Team. Konwój porusza się zakopianką.

15:52

Biało-czerwona sztafeta RMF FM pożegnała Kraków i wyruszyła w stronę Zakopanego! W trasie jest od rana, a przed nami wielki finał na Giewoncie.

15:41

Na Kopcu Kościuszki Rafał Sonik przekazał flagę ekipie RMF 4Racing Team. Kierowcy zabiorą ją do Zakopanego.

15:25

15:17

Rafał Sonik podczas wywiadu w siedzibie RMF FM.

15:00

Nasza sztafeta lada moment powinna być przed siedzibą radia RMF FM - tam kolejni sportowcy, kolejne gwiazdy i kolejna część trasy.

14:54

14:47

Biegacze dotarli już z flagą na Rynek Główny w Krakowie. Rafał Sonik za chwilę przywiezie flagę na Kopiec Kościuszki do siedziby RMF FM i tutaj przekaże ją ekipie RMF 4Racing Team.

14:22

14:00

Lada moment biało-czerwona flaga RMF FM powinna pojawić się na Dworcu Głównym w Krakowie. Przejmą ją biegacze z grupy Nightrunners, którzy przez plac Nowaka-Jeziorańskiego i Planty pobiegną na Rynek Główny.

A na Rynku, oprócz spotkania z Rafałek Sonikiem, czeka na was słodki upominek - szpinakowo-jogurtowe ciasteczka, z polskich składników, przygotowane w krakowskiej cukierni.

13:48

13:29

Sprawdźcie, gdzie możecie dołączyć do naszej sztafety w Krakowie:

13:22

Flagę wiezie w Pendolino Antek Smykiewicz:

13:17

Jeszcze jesteśmy w drodze do Krakowa. Tak było na Dworcu Centralnym w Warszawie:

12:55

W Krakowie będziemy tuż po 14 :)

12:28

Ekipa RMF FM w drodze do Krakowa, a mieszkańców stolicy pytamy, z czym kojarzy im sie polska flaga?

12:11

Na pokładzie słuchacze pociągu RMF FM, muzyk - Antek Smykiewicz i nasz reporter Grzegorz Kwolek:

11:55

I ruszyło Pendolino do Krakowa! W stolicy Małopolski będziemy więc dość wczesnym popołudniem.

11:43

Antek Smykiewicz ze specjalną koszulką od RMF FM.

11:22

Jeszcze kilka zdjęć ze sztafety polityków w Warszawie:

W Warszawie dokonaliśmy czegoś, co nie zdarza się często - nasz bieg z flagą połączył polityków rożnych opcji w radosnym świętowaniu dzisiejszego dnia!

11:08

Dobiegliśmy na Dworzec Centralny i powoli szykujemy się do wyjazdu ze stolicy. Nasz reporter przekaże flagę piosenkarzowi Antkowi Smykiewiczowi. Wkrótce ekipa RMF FM wraz z słuchaczami odjedzie Pendolino do Krakowa.

11:00

Joanna Scheuring-Wielgus z Nowoczesnej i jej transmisja z sztafety polityków na Facebooku:

10:57

Biało-czerwona sztafeta ponad podziałami trwa:

10:52

A co mówili politycy naszemu reporterowi tuż przed startem w sztafecie? I jak ten start wyglądał? Posłuchajcie:

10:44

Trwa sztafeta polityków:

10:30

Politycy startują w naszej sztafecie - ponad podziałami, z polską flagą!

10:14

Parlamentarzyści wezmą udział w naszej sztafecie ponad podziałami. Kto pobiegnie? Ryszard Czarnecki z PiS-u, Andrzej Halicki z PO, Władysław Kosiniak-Kamysz z PSL-u, Joanna Scheuring-Wielgus z Nowoczesnej i Agnieszka Ścigaj z Kukiz'15. Możecie do nas dołączyć! START O 10:30 sprzed pomnika Mickiewicza w Warszawie. Przebiegniemy na Dworzec Centralny:

10:11

Za chwilę w stolicy sztafeta polityków, a tymczasem wspominamy biało-czerwony bieg w Sopocie. Zobaczcie zdjęcia:

10:08

Wyruszyliśmy z lotniska do centrum miasta zabytkowym autobusem typu "ogórek". Przejedziemy biało-czerwonym pojazdem na Krakowskie Przedmieście.

Ok. godziny 10:30 będziemy przed Pomnikiem Adama Mickiewicza w Warszawie. Tam rozpocznie się sztafeta polityków! Zobaczcie, gdzie w stolicy możecie dołączyć do naszej akcji:

10:00

Na lotnisku Chopina jest nasz wóz satelitarny i reporter RMF FM Grzegorz Kwolek. Jak podróżni reagują na naszą akcję? Posłuchajcie:

09:52

W oczekiwaniu na uczestników naszej biało-czerwonej sztafety na lotnisku Chopina w Warszawie:

09:43

Wylądowaliśmy z flagą na Okęciu. w Porcie Lotniczym im. Chopina rozdajemy biało-czerwone chorągiewki i wyśmienite ciastka.

09:33

Do Warszawy zbliża się już samolot z Gdańska. Na lotnisku Chopina czeka na nas powitanie:

09:28

Ekipa RMF FM już na pokładzie samolotu. Odlatujemy z Gdańska do Warszawy!

09:21

09:00

Ekipa RMF FM wraz z słuchaczami jest w drodze do stolicy. Na lotnisku w Gdańsku, skąd odlecieliśmy, jest reporter RMF FM Kuba Kaługa. Walka z czasem trwała do końca: były emocje. Posłuchajcie relacji!

08:33

08:29

Flaga kilkanaście minut temu dotarła na lotnisko w Gdańsku, skąd niebawem odleci do Warszawy. Sprawdźcie, jak i gdzie dołączyć do naszej sztafety

08:21

Do akcji RMF FM przyłączyli się żołnierze z polskiego kontyngentu w Kuwejcie. Zobaczcie, jak wyglądał ich start:

08:01

Nasza flaga jest jeszcze w drodze na lotnisko imienia Lecha Wałęsy w Gdańsku, stamtąd polecimy do Warszawy. W radiowym konwoju z polską flagą jest nasz reporter Kuba Kaługa. Posłuchajcie jego relacji:

07:41

Jeszcze wspominamy start sztafety. Oto droga z Helu do Sopotu w naszym obiektywie:

07:33

Wozem strażackim ruszamy na lotnisko w Gdańsku. Stamtąd odlecimy wraz z słuchaczami, i oczywiście z biało-czerwoną flagą, do Warszawy.

07:27

07:17

W naszą akcję włączyli się żołnierze z polskiego kontyngentu w Kuwejcie. Jak wyglądała tam biało-czerwona sztafeta?

07:09

Teraz sopockie molo i czas na poranny jogging. Trójmiejski odcinek sztafety zakończymy na pl. Konstytucji przy słynnym Monciaku.

07:01

Tak dopływaliśmy do Sopotu  :)

07:00

Pozdrawiamy z Sopotu! Posłuchajcie relacji reportera Kuby Kaługi:

06:58

Biało-czerwona flaga na superszybkiej łodzi motorowej dociera już do Sopotu.

06:32

Tak wyglądał start biało-czerwonej sztafety z Helu. Zobaczcie relację reportera RMF FM Kuby Kaługi:

06:29

Nasz trójmiejski odcinek sztafety zakończymy na pl. Konstytucji przy słynnym sopockim Monciaku. Stamtąd wozem strażackim ruszymy na lotnisko w Gdańsku, skąd odlecimy wraz z słuchaczami, i oczywiście z biało-czerwoną flagą, do Warszawy. Planowany odlot: o godzinie 08:50.

06:22

Po godzinie 7:00 na pewno będziemy już na sopockim molo. Jeśli lubicie poranny jogging - zapraszamy. Dołączcie do naszej ekipy i wraz z nami przebiegnijcie z biało-czerwoną flagą.

06:09

Do wielkiej biało-czerwonej sztafety RMF FM w Dniu Flagi przyłączyli się także żołnierze polskiego kontyngentu w Kuwejcie. Posłuchajcie, jak start relacjonował o 6 rano kapitan Grzegorz Jasianek:

06:05

Jesteśmy w drodze do Sopotu! Płyniemy łodzią typu R.I.B. jakich używają do wykonywania swoich zadań komandosi z FORMOZY i GROM-u.

Tak wyglądał nasz start z Helu: posłuchajcie relacji reportera Kuby Kaługi:

06:00

Biało-czerwona sztafeta RMF FM ruszyła! Z Helu flaga płynie łodzią do Sopotu, następnie poleci samolotem, pojedzie pociągiem i samochodami. Stacja końcowa - Zakopane. Śledźcie na bieżąco naszą relację.

05:50

Nasz reporter Kuba Kaługa już jest na Helu. Za chwilę start wielkiej biało-czerwonej sztafety RMF FM!

05:45

Razem z nami pobiegną także żołnierze polskiego kontyngentu w Kuwejcie. Kuwejt na tej mapie będzie miał swoje wyjątkowe miejsce - mówi RMF FM nieetatowy rzecznik prasowy PKW OIR Kuwejt kapitan Grzegorz Jasianek.

05:41

Szczegółowy plan naszej dzisiejszej akcji znajdziecie TUTAJ. Śledźcie też na bieżąco jej przebieg na antenie RMF FM, RMF24.pl i naszych profilach społecznościowych - na Facebooku i Twitterze.

05:37

Po godzinie 7:00 na pewno będziemy już na sopockim molo. Tam zaprosimy Was do wspólnego joggingu.

Zobaczcie, gdzie możecie do nas dołączyć w Sopocie:

05:35

Wspólne świętowanie 2 maja to już tradycja w RMF FM! Zobaczcie, jak obchodziliśmy Dzień Flagi w ubiegłych latach.

05:33

Już za chwilę, o godzinie 6:00 zaczniemy biało-czerwoną sztafetę! Wystartujemy z portu na Helu superszybką łodzią motorową.