Rozpoczęła się kampania promującą atrakcje zimowe i walory regionu małopolskiego. Ruszyła ona pod hasłem: "Małopolska zaskakuje - oczy i ... uszy!"

W trzech miastach Polski - Warszawie, Łodzi i Krakowie - ustawiona zostanie mini-skocznia, na której każdy będzie mógł spróbować swoich sił w roli "prawdziwego" zawodnika. Wydarzeniu będą towarzyszyć konkursy sportowe, a najlepsi otrzymają m.in. bilety na zawody Pucharu Świata w Zakopanem. Imprezę promującą regionalne atrakcje zimowe organizuje Województwo Małopolskie we współpracy z Tatrzańskim Związkiem Narciarskim.

Jako pierwsi narciarskich wyczynów podjęli się już mieszkańcy Warszawy. Następnie w ich ślady pójdą śmiałkowie z Łodzi (1-2.12), Krakowa (8-9.12) i Zakopanego (15.12). Po otwarciu sezonu narciarskiego na zakopiańskiej Polanie Szymoszkowej, skocznia posłuży do szkolenia młodych adeptów skoków oraz jako miejsce zabaw dla dzieci.

Skoki na mini skoczni to nie jedyny sposób zachęty na odwiedzenie regionu. Został przygotowany film - teledysk, gdzie w nietypowy sposób poznajemy symboliczne przedmioty, które mogą być kojarzone z Małopolską, m.in. korale, bijące dzwony, rycerskie miecze, lecący balon. Wykorzystywane rekwizyty tworzą ścieżkę dźwiękową klipu, a jego walory dodatkowo wzmacniają małopolskie plenery.

Film o dźwiękach Małopolski, w którym gra wszystko, tylko nie instrumenty muzyczne - no, może poza trąbką krakowskiego hejnalisty, z resztą zobaczcie i posłuchajcie sami - zachęca Elżbieta Kantor, dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego.