120 000 tysięcy udało się zebrać w akcji charytatywnej I love radio. Dziś 11 kwietnia z okazji Dnia Radia, w porannym pasmie na antenie ponad 160 rozgłośni radiowych w całym kraju - w tym w RMF FM, w RMF MAXXX i RMF Classic - wyemitowany został blok reklamowy, z którego całkowity przychód zostanie przeznaczony na rehabilitację dzieci z niedosłuchem.

120 000 tysięcy udało się zebrać w akcji charytatywnej I love radio. Dziś 11 kwietnia z okazji Dnia Radia, w porannym pasmie na antenie ponad 160 rozgłośni radiowych w całym kraju - w tym w RMF FM, w RMF MAXXX i RMF Classic - wyemitowany został blok reklamowy, z którego całkowity przychód zostanie przeznaczony na rehabilitację dzieci z niedosłuchem.
Charytatywny Blok Charytatywny jest jednym z elementów obchodów Dnia Radia /Grafika RMF FM

W Dniu Radia na antenach pięciu grup radiowych - RMF, Eurozet, Agory, ZPR Media oraz Polskiego Radia - w tym samym czasie, czyli w porannym paśmie, między godziną 8:00 a 8:30 wyemitowany został wspólny Charytatywny Blok Reklamowy. To pierwsze takie wydarzenie w historii rynku reklamowego, gdzie konkurujący ze sobą na co dzień najwięksi nadawcy radiowi zjednoczyli się we wspólnej akcji charytatywnej.

Akcja objęła łącznie 164 rozgłośni ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych, a przekaz reklamowy dotarł do ponad 7 mln słuchaczy.

Reklamę w specjalnym charytatywnym bloku reklamowym wykupili: Media Expert, Motgum, Tesco, T-mobile, Toyota oraz 50style.pl.

Całkowity przychód, czyli 120 tys. złotych - przeznaczony zostanie na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, która zajmuje się rehabilitowaniem niesłyszących dzieci.

Kiedy mikrofony są wyłączone...

Ale Dzień Radia będziemy świętować na antenie RMF FM także w inny sposób. Zobaczcie, co dzieje się w redakcji u stóp kopca Kościuszki, kiedy mikrofony są wyłączone. Oto radio od kuchni.

Radio to wyjątkowe medium; towarzyszy nam przez całą dobę, w pracy w samochodzie, w tramwaju... Pewnie dlatego, że Polacy kochają radio.Słuchamy radia dłużej niż większość Europejczyków.

Słuchamy nie tylko długo, ale i masowo. Blisko 3/4 z nas słucha radia codziennie. A to oznacza, że towarzyszymy prawie 22 milionom Polaków.

Radiosłuchacze spędzają z radiem średnio 4,5 godziny dziennie, a jeszcze dłużej w okresie wakacyjnym.

A Wy jak często słuchacie radia? Weźcie udział w naszej sondzie. Czekamy także na Wasze komentarze pod artykułem. Zdradźcie nam, za co najbardziej cenicie radio?