Problemy z logowaniem do bankowości internetowej i z korzystaniem z aplikacji mobilnej w ING Banku Śląskim. Informację o problemach dostaliśmy od słuchaczy dzwoniących na Gorącą Linię RMF FM. Jak informuje bank, awarię już usunięto.

Nie działa system bankowości internetowej ING. Od rana nie można się zalogować - alarmował w rozmowie z RMF FM jeden z klientów banku.

ING Bank Śląski potwierdził, że doszło do awarii. W poniedziałek opublikował na swojej stronie internetowej następujący komunikat:

Występują problemy z logowaniem się do bankowości internetowej Moje ING i działaniem aplikacji mobilnej Moje ING mobile. Pracujemy nad ich rozwiązaniem.

ING Bank Śląski zamieścił także więcej informacji na swoim Facebooku. Wynikało z nich, że system bankowości internetowej i mobilnej Moje ING będzie niedostępny przynajmniej do godziny 19:30. 

W związku z pracami związanymi z usunięciem awarii od godz. 17:00 do 19.30 nie będą również działać oddziały, bankomaty i wpłatomaty banku oraz sieci Planet Cash. Mogą również występować problemy z płatnościami kartą - napisano. 

Wieczorem bank poinformował, że przywrócono działanie bankowości internetowej i mobilnej. 

Gorąca Linia RMF FM jest do Waszej dyspozycji! Przez całą dobę czekamy na informacje od Was, zdjęcia i filmy.

Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.