Jak wynika z najświeższych badań instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company, RMF FM jest najdłużej słuchaną stacją w pracy. W 1 kwartale 2003 średni dzienny czas słuchania RMF FM w pracy wyniósł prawie 5 godzin!

Średni czas słuchania w pracy

1 KWARTAŁ 2003

RMF FM 299 min.

PR 1 283 min.

Radio Zet 272 min.

PR 3 252 min.

RMF FM jest niezmiennie najczęściej słuchaną stacją radiową wśród ogółu Polaków, oraz w grupie docelowej osób w wieku 20-39 lat.

Udział w rynku

WIEK 20-39 lat Ogół 15-75

RMF FM 30,7% 24,0%

Radio Zet 22,2% 17,7%

PR 1 5,7% 16,4%

PR 3 6,1% 5,5%

(Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, 1 kwartał 2003)

02:25