Najbardziej wzięta w Hollywood francuska aktora Marion Cotillard miała dość tego, że Amerykanie zamiast patrzeć jej w oczy oglądają jej biust. Gwiazda poradziła sobie jednak z tym problemem dzięki magicznemu produktowi znad Sekwany o nazwie „Biust na głowie”.

„Biust na głowie” sprawiają, że wzrok mężczyzn przenosi się z biustu kobiety w stronę jej mózgu – wyjaśnia Cotillard w pastiszu reklamy telewizyjnej, który umieściła na jednej z najpopularniejszych na świecie humorystycznych stron internetowych Funny Or Die. W prześmiesznym filmiku aktorka, nagrodzona Oscarem za tytułową rolę w obrazie „Niczego nie żałuje - Edith Piaf”, przykleja sobie miniaturowe piersi z plastiku na czole. I wszyscy panowie wreszcie patrzą jej… prawie prosto w oczy!

Komentatorzy podkreślają, że mimo zabawnej formy krótki film jest protestem przeciwko molestowaniu kobiet w pracy. Nasze oczy znajdują się tu! – pokazują mężczyznom aktorki na końcu tej prowokacyjnej parodii reklamy.