Największa grupa ankietowanych, 15,6 proc., deklaruje, że na świąteczne produkty żywnościowe przeznaczy od 200 do 300 zł na jednego członka rodziny - wynika z raportu UCE Research i Shopfully. "Widać różnicę między świętami Bożego Narodzenia i Wielkanocy. Widać, że ludzie planują wydawać, może nie tyle mniej, ale rozsądniej. Trzeba zauważyć, że zmieniają się też tendencje wśród konsumentów. Zaczynamy rozsądniej robić zakupy i zaczynamy mniej jedzenia wyrzucać" - mówił w rozmowie z Michałem Zielińskim na antenie Radia RMF24 dr Artur Fiks, Uniwersytet WSB Merito.
Poniedziałek, 7 kwietnia
Podcast: Rozmowy w Radiu RMF24
Dziennikarze Radia RMF24 wraz z ekspertami rzeczowo i konkretnie komentują najważniejsze tematy; tłumaczą zawiłości polityki i ekonomii; pomagają zrozumieć, co dzieje się w Polsce i na świecie. Szukasz więcej informacji? To podcast dla Ciebie!



